reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniel Kroch

Daniel Kroch

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

otvárač konzerv Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Česko-Slovenská superstár - skutočný príbeh

Daniel Kroch

Česko-Slovenská superstár - skutočný príbeh

Tak čo, už ste našli svoju česko-slovenskú superstár? Ja tiež, ale nevidel som ani jeden diel tej šaškárne zvanej Superstar 2011. Okrem toho, že by ma sledovanie takého programu intelektuálne urážalo, máme v československu už dávno iné hviezdy a hrdinov.

  • 19. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 509x
  • 4
Ako ESĽP ukrižoval ľudské práva: konzervativizmus versus tolerancia

Daniel Kroch

Ako ESĽP ukrižoval ľudské práva: konzervativizmus versus tolerancia

V súvislosti s aktuálnou otázkou kríža v poľskom Sejme si dovolím pripomenúť veľmi podobnú situáciu kolízie náboženstva a sekularizmu v právnej rovine. Než vám vyrozprávam príbeh, ktorý sa týka všetkých nás, chcem zdôrazniť, že nepreferujem žiadne náboženstvo. Ctím si právo každého na slobodné vyznávanie čohokoľvek za podmienky, že ho násilne nevnucuje ani nezasahuje do práv ostatných. Sloboda končí totiž tam, kde začína právo druhého - tento princíp nesmieme prelamovať silou.

  • 3. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 374x
  • 65
O občianskej povinnosti I. alebo Čo sa vlastne učíme ?

Daniel Kroch

O občianskej povinnosti I. alebo Čo sa vlastne učíme ?

Cestou v autobuse ma nedávno prepadla nemilá myšlienka. Prechádzali sme miestom dopravnej nehody, kde okolostojaci hlúčik zvedavcov sledoval ako záchranári oživujú jedného nešťastníka. Spomenul som si na reklamný shot, v ktorom hovorili niečo o dôležitosti prvej pomoci, ktorá ak je podaná správne, rapídne zvyšuje šance zraneného prežiť. Do doby, kým dorazí záchranka, takto môžeme rozhodnúť o živote človeka práve my, okolostojaci. Odrazu som si uvedomil, že ja vlastne neovládam prvú pomoc ! Prečo? Pretože som sa to nikde nenaučil a našťastie ani nikdy nepotreboval. Neviem ako ste na tom vy, ale koľkí z vás by vedeli kvalifikovane podať prvú pomoc?

  • 29. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Homo furibundus alebo "O cene ľudskej dôstojnosti"

Daniel Kroch

Homo furibundus alebo "O cene ľudskej dôstojnosti"

Pred pár dňami sa stalo hitom správ a vášnivých diskusií video z výpredaja v Kauflande, rádoby konkurenčný úder Tescu, ktoré v Malackách otváralo novú pobočku. Zdá sa, že ľudia všade na svete pri slove zľava priam zošalejú. Vŕta mi v hlave otázka, aká je vlastne cena dôstojnosti človeka?

  • 29. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu